Kropp = konstigt fenomen.

Kroppen, vad består den av? Jo, den består av ben, mage, rumpa, underliv, bröst, hals, nacke, rygg och huvud. Och i den där magen så finns det massa ov olika saker som gör att kroppen fungerar på så vis att man kan äta, bajsa och kissa. Hjärtat sitter ovanför magen med, och det är ju det viktigaste på hela människorkroppen förutom hjärnan då. Och att balansen sitter i stortån, nacken och självaste tummen och lillfinfingret, det är också himla lustigt. Varför just där?
Ryggen behöver må bra och vara väl skött för att kroppens hållning ska vara fin, även för att man ska kunna gå, resa sig, ligga, stå - ja i princip alla rörelser faktiskt. Men vad är det som är fel när hela kroppen mår krassligt då? Finns det någon liten liten liten del på kroppen som avgör det, eller måste man byta ut hela skiten. Ja, det är frågan. Men man ska väl inte va så känslig, eller vad vet jag.
Jo det ska jag säga dig, att det jag vet är det att jag just nu mår helt knäppt i kroppen och har inte den blekaste om varför faktiskt. En konstig seg känsla, samtidigt som det gör ont hela tiden och verkligen överallt. Ja, antingen är man klen eller så är någonting kapput.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0