Vi är en.

Hur ledsen man än är, hur glad man än är, hur äcklig man än är,
vad man än är, på vilket sätt som helst,
så finns du där,
och varför?
För det är vänskap.
Inte ens värt att kalla vänskap,
för det är så mycket mer än det.

Det är kärlek, betydelsefull kärlek,
byggd på stark vänskap, som bara blir större.

Du kan få mig att känna underbara känslor,
på alla olika vis,
men ingen ska se oss som endast vänner,
för det har vi aldrig varigt och kommer aldrig att vara.

Finns en orsak att vi inte släpper taget,
med dig vet jag att stjärnsystrar inte är något påhittat,
inte heller tvillingsjäl.

Jag älskar dig 4 gånger runt jorden och tillbaka igen <3



Kommentarer
Postat av: Carefejs

Jag börjar gråta när du skriver sånt här. Du betyder så mycket för mig, o jag kommer aldrig släppa taget om dig. Om oss. Du är allt jag någonsin behöver! Jag älskar dig men underbara fru. 4 gånger runt jorden o tillbaka igen. <3

2010-01-25 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0