Ja, du kan va söt bara du vill.

Det är så himla konstigt, faktiskt. För även fasst vi inte känner varandra egentligen, så känns det verkligen som vi känner varandra ändå och mer o mer för varje dag.
Blir liksom sådär tokig när jag inte får prata med dig, och sen när jag väl får det så blir jag sådär himla glad. Den glada känslan man bara får ibland, eller bara får av vissa. Den får jag av dig, när du kanske bara skriver något litet på msn som "detta är det närmaste dansband jag kan lyssna på ^^" och sen skicka en länk med låten -"oj sa tjuck du har blett" . Utav något så litet så kan jag bli så glad och så är hela min dag gjord sen, bara för att det var DU som sa det. Hur lustigt som helst faktiskt..

Men det jag vill komma fram till är att du är en sån där bra person, en sån som gör så att jag mår bra. Och bara genom att finnas och det är då inte många som lyckats med det hos mig, defenetivt inte och hålla kvar det. Så jag hoppas väl på att du med kommer hålla dig kvar, peppa peppa ta i trä - en, två, tre.
För även om du kan vara en jävel mot mig, så kan du öven vara underbar. Och jag vet faktiskt varför ;) <3

Men iallafall, det jag verkligen vill komma fram till, är att du kan konsten med att göra min dag lille parvel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0