Då var 2010 här :)

Då har vi nu övergått från 2009 till 2010, vi får helt enkelt se vad detta året ger. Men nyårslöftet som jag har gett är iallafall att jag lovat mig själv att år 2010 ska bli bättre än år 2009.

Självfallet så hände det en hel del saker för mig det året som varit, men kan väl kännas som att det har varit övervägande på den negativa sidan än den positiva. Tacksam över det jag har fått, gett och lärt, även för det negativa som har hänt. Tacksam över allting som hänt, med tanke på att det får en bara att växa och bli starkare på alla olika plan.

Har fått lära mig mer om livet och om hur olika saker och ting fungerar, både materia och mänskliga saker. Såsom kärlek och vänskap.

Man säger att allting blir vad man gör det till, överlag tror jag nog att det kan stämma, bara det att man inte alltid väljer att se det på det viset. Men om man gör det och bestämmer sig så tror jag det går bättre, lite mer åt det hållet man vill, faktiskt.
Sen blir det inte som man tänkt sig ändå, men det går ändå alltid att göra situationen bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0