Alla utvecklas vi, på olika sätt.

Det är faktiskt möjligt att man kan förändras, tro det eller ej. Men alla kan vi förändras bara vi vill, det är faktiskt sant. Och bara man vet vad det är man vill eller behöver förändra så går det, och sen är de inte så mycket mer me det.
Blir bara tokig på dom som faktiskt inte förstår att det är möjligt, eller som svartmålar en för något misstag man tidigare gjort, eller misstag är det ju faktiskt inte heller med tanke på att man tog lärdom genom det och tar fortfarande lärdom om allt som inte går ens väg.
Och även det tror jag är viktigt, att man vet att man inte ska skämmas och tycka man gjorde fel för något misstag, utan att man istället ska se det från det positiva håller att man lärde sig något av det. Man lär sig alltid något, och genom att lära sig så utvecklas man. Och genom att utvecklas så mognar man och mognar man så blir man en större och bättre människa i sinnet.

Däremot så uppskattar jag dom människorna som inte svartmålar en på grund av vad dom har hört, utan faktiskt ger det en chans och ser själva. Och inte heller lyssnar på massa skitsnack.
Om man nu varigt en korkad och dum tjej tidigare i sitt liv och gjort något heltokigt, eller kanske en rd heltokiga saker så behöver inte det betyda att man fortfarande är samma tjej nu som då.

Åren går och jag med dom.

Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0