Plugga kan va något trots allt.

När jag för en gång skull hade bestämt mig för att börja läsa igen, och tillochmed tänkt på vad jag skulle kunna tänka mig och läsa till. Nej, då ska det inte gå och hitta. Eller så är det massa annat som hindrar, men så få vettiga kurser och utbildningar över hela landet. Det är ju faktiskt inte okej.
Nej, det är det faktiskt inte.
Eller så får man ju helt enkelt fixa detta och packa sin väska och resa iväg på nya äventyr, även om det är en bit så kan det ju vara värt att om man faktiskt får den utbildningen som man vill ha. Men så krävs det ju pengar också. Ja, detta tror jag allt att en viss Sara Johansson får ta tag i.

Med tanke på att jag lite smått ha börjat ta tag i mitt liv i vissa trådar så ska ju inte detta vara helt omöjligt heller, om jag bara kunde sluta vara så feg och rädd för nya främmande saker någon gång.
Ja, problem är väl trots allt till för att lösas och inte för att grubblas.
Tummen upp och ett leende på läpparna (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0