Nuär det väl ändå dags :)

Tänkte faktiskt denna gången, ja jag gjorde faktiskt det. Men inte det heller verkade fungera.
Mänskligheten är en underlig sak, man kan inte leva med den men heller inte utan den. Men ofta känner man ett obehag av den, kan vara både positivt och negativt.
Det negativa kan även leda till positiva saker. Klart, sen finns det alltid något positivt i allting. Det gäller bara att hitta det, det är det som är kruxet. . faktiskt.

Mycket snack och liten verkstad - det kan jag stå för de sista månaderna. Himla lat har jag blivit må jag säga, så ikväll bestämde jag mig för att det fick vara nog. "Ne nu jäääävlarr, nu smäller det."
Så nu ikväll när jag kom hem började jag med att plocka ihop i mitt rum för att sedan sätta på en bra skiva, lägga ut filt på golvet och sätta igång en av mina träningsDVD:er för att träna. Peppar peppar ta i trä, får vi sannerligen hoppas att jag håller i mig än. För än ska man minsann inte säga något förrens jag kommit in i mina träningsrutiner igen. Sen blev det ducsh, och nu ska jag minsann snart krypa ner i min mybäddade säng.
Tomt dock, men överlevt värre.

Min Karlsson har kommit hem idag med, så träffade den underbaringen en stund innan hemfärd från en trevlig men lugn dag hos Madde :) <3

Jag vet faktiskt inte om jag ska vara arg eller ledsen, eller kanske bara besviken. Mest är jag nog bara trött, trött på att bli sviken, trött på att våga chansa, trött på mitt liv som det ser ut, trött på det mesta helt enkelt.
Faktiskt så är det bara mitt eget fel, men att våga chansa kan vara både på gott och ont. Tyvärr inte alltid gott..

Kommentarer
Postat av: Carefejs

Vågar man inget, vinner man inget. <3

2010-02-12 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0