Faktiskt lite stolt :)

Det har faktiskt hänt saker i mitt liv nu som gör att jag blir lite stolt över mig själv, nu är det bara att ge gärnet så det fortsätter såhär också :) .
Bara man tar en sak i taget, och en dag i sänder så går det bättre än förväntat.

* Jag har börjat på Litorina Folkhögskola på prov för att se om jag trivs där och om jag ska vara kvar där och plugga ihop mina betyg eller om jag ska vidare till Komvux, det får vi se.
* Sen har jag även börjat träna och hålla igång, minst 3 gånger i veckan.
* Alkoholkonsumsionen har påbörjats med att minska ner rejält.

Nu är det bara pengarna som man väntar på ska sätta igång på riktigt, så kanske man kan börja simma och fixa till sig lite så småning om. Det känns behövligt med lite pengar i fickan efter 5 månader utan fast inkomst, förstår inte hur jag har klarat mig men det har gått ändå.

Krabb, krabb och massa krabb. Men mitt i allt krabb hit och dit finns en lösning, och det finns något positivt ur allting, det gäller bara att ta fram det. Där känner jag att jag börjar lyckas ganska bra, med att dra upp mig själv iaf. Och blivit en gnutta mer självständig åtmindstonde.

Sen finns det givetvis ljusa stunder som bara dyker upp ibland i ens tillvaro, och den veckan som varigt har sådana dykit upp helt oanmälda samt som anmälda. Men undra jag om inte de oanmälda var roligast (Y).
Jag kommer skratta länge åt detta, hur kul som helst.

Tack Sofie Karlsson för att du finns vid min sida, älskar dig babyboo.
Du är min bästis för alltid va?
<3 <3

Kommentarer
Postat av: carefejs

klart jag är. jag finna alltid här. <3

2010-02-22 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0