En helg för sig.

Ja denna helgen har verkligen vatt en sort för sig och full rulle hela helgen.

Börja med fredagen så steg man upp vid halv 11 för att få saker gjorda, men likförbaskat så stressade jag ihjäl mig själv och kom försent till Lina och hennes inflyttningsfest i hennes lilla 1:a på 22 kvadrat i stan. Skulle hjälpa henne o fixa lite innan och även bränna ner lite musik som misslyckades de med för att min data fick CP-ryck, och kom försent för mamma och jag skulle hämta ut en ny telefon till mig för att alla mina går sönder eller sups bort. Men efter mycket väntande så fick vi veta att det inte gick förrens i April, så vi får se hur detta löser sig fram tills dess. Sen skulle mamma köpa lite annat smått och gott så jag stressade ihjäl mig själv, tur var väl att det inte var jag som körde bilen för då hade jag nog kört på alla puckade idioter som bara kliver över gatan helt random. IDIOTER!
Men sen blev de hem och duscha, kasta i sig mat och packa ner sakerna för att åka in till en fuller Lina i stan och fixa sig för att invänta allt folk. Kom dock inte så mycket folk som vi trodde det skulle göra. Men kul hade vi för det .

Kvällen resulterade med fulla och trevliga människor som beger sig ut för utgång mot playbar, då jag hade glömt mitt legg hemma hos Lina kom jag inte in någon annanstans än på play så blev kvar där hela kvällen. Men lika kul hade jag för det och träffade mycket trevligt folk, sen hem på efterfest hos Lina och somna i några timmar för att sedan stiga upp åka hem och göra mig redo för lördagens 20-årsfest för Martina och Jennie.

När jag inser hur trött och seg jag är så känns inte kvällen så kul, men det fick gå ändå. Och mycket riktigt så gjorde det de, gjorde mig i orfning i min egna lilla takt. Vilket inte är blixten, men när jag dök upp på festen med Emelie så upptäckte jag att det var fler än vi som kom senare så det gjorde inte mig någonting. Efter några groggar så vatt ja i fin form igen och lika glad som vanligt. Undervart folk dök upp under kvällens gång och hade sjukt trevlligt med vissa, och skrattade gott åt vissa andra.
Bussresan in till stan för utgång blev även den rolig på sitt lilla vis.
Väl inne i stan hamnade vi på piraten för lite dans, jag har tappat min gnista för piraten måste jag få lov o säga. Men jag hade trevligt ändå :)

Söndagen bestod mest av sömn och bakfylla fram till klockan 21 på kvällen ungefär då fröken Karlsson beslutade sig för att åka till mig en runda och denna kvällen blev som många andra, en kväll i sin egen smak.
Jag lyckas då alltid, frugfan min hon gör det hon också och vi två tillsammans bättre och tokigare kan det faktiskt inte bli. Två helt uuunderbara människor .

Idag är det måndag och kan inte neka till att jag är lite trötter faktiskt.

<3

;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0