Denna veckan.

Ja, denna veckan är inte slut än men det har ändå vatt en händelserik vecka hittills, och det tror jag minsann att denna kvällen också kommmer att vara.
Ska på the Playtones ikväll och dra loss ordentligt hade jag tänkt, men sen får vi se hur de blir me den saken. Dock blir saker och ting aldrig riktigt som man tänkt sig .

Denna veckan blev defenetivt inte vad jag hade tänkt mig, högt över mina förväntningar må ja lov o säga.
Har hamnat lite både här o där o träffat på underbara folk och haft sjukt mysigt och roligt, har helt enkelt haft en väldigt väldigt spciell vecka. Tack till alla som hjälpt till att göra den och speciellt tack till vissa nderbaringar*

Tack Sofie Karlsson för att du gör min vardag mycket ljusare och får mig att blicka frammåt,
för att du drar upp mig igen när jag ligger ner,
när du kämpar för mig,
när du skrattar med mig,
när du gråter med mig, när du finns där för mig,
när du älskar mig för att jag är jag,
för att du låter oss vara oss,
älskar dig 4 gånger runt jorden och tillbaka igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0