Nu har julen kommit!

jul :DSnart är det julafton, men julen har minsann hunnit fram. Det är mysigt det där, i år gillar jag verkligen julen. Den ska bli mysig och jättemysig. Nästan alla julklappar är inhandlade och inslagna, underbar känsla det där med att slå in paket och sitta med pynt och rim. Huja, jag ser verkligen fram emot våran vita snö, med alla nära och kära. Bättre kan det faktiskt inte bli!

Va uppe i Ullared på GeKås i lördags med, sjukligt mycket folk. Men man kom iallafall fram egenom trängseln så man kunde köpa sig det som man skulle ha, dock skönt att för en gång skull inte heller stanna i en evighet i den affären, och pengarna var inte stora som jag gjorde av med, även det ett stort + .
Med oss i bilen hade vi Linusaponken och Jo-haan, ja sen bar det av mot stora Karlskrona staden för en liten runda utgång, vilket blev en lyckad dag och en lyckad kväll.

Nu väntar jag på den bästa så vi kan åka in till stora staden för att kolla sista paketen och lite så. MysMys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0