Mysigt!

Uj, vad tiden går fort, snart är även detta året slut och det bara blåser förbi en. Men det har samtidigt varit ett bra år på många sätt och vis, och jag kan även känna att jag som människa har vuxit lite i mig själv, eller en hel del faktiskt. Och den känslan är alltid lika skön, faktiskt. 

Ikväll kommer fina syster hem från Dalarna med sin lilla familj, för att dom ska fira julen med oss här nere, vilket är helt fantástiskt. Det ska bli så himla mysigt!
Detta året är verkligen ett år för jul-Sara, har inte haft sånhär julkänsla i mig sen jag-vet-inte-när. Väldigt längesen iallafall, men den är mysig, precis sådär som julen ska vara. Och snö har vi fått oss med, dock kanske det inte behöver snöa på tok för mycket som det kanske har gjort lite, för det orsakar alltid mer problem än tvunget borde, vilket inte är så kul. Men på vissa vis kan det även gynna, men jag tycker iallafall om snön, även fasst den kan vara besvärlig med sina nackdelar ibland. 
Dock kommer jag bara gilla snön fram tills någon gång i januari skulle jag tro, för då kan den börja ge sig iväg härifrån, men över jul och nyår är det fantastiskt mysigt med snö, ja. För det är då det blir en riktig jul.

(Peppa peppa, ta i trä) 

Fia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0