Julen är här =)

Då var det torsdag åter igen, och på lördag blir det en tripp till Ullared för att besöka det mycket omtyckta GeKås, får hoppas på att det inte är på tok för mycket folk. Dock är nog den planen redan körd, med tanke på dagen och att det snart är jul. Och julklappar ska handlas, hoppas att man hittar något fint där uppe så klapparna kan bli färdiga, sen är det bara det roliga kvar. Slå in och skriva rim !
Har redan börjat köpa klappar, så lite är färdigt, dock är det efterskickat från internet så nu väntar jag bara på att få hem det så jag kan pyssla om det och bara titta på vad jag tror blir min bästa julklapp jag någonsin har gett bort hittills, dyrast också dock. Men det var det baskemej värt. Jag är faktiskt riktigt stolt =)

Ja, nu är julen här, och snön ligger fortfarande i. Hoppas, hoppas, hoppas att den är kvar till jul och nyår, för då vill jag baskemej ha snö, sen kan den få försvinna om den vill. Dock heldre snö, än regn och blask!

är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0