Jajamen, titta vad som skrivs i bloggen?

Jajamen, imorgon bär det av till lilla landet Mora för att besöka en beträfflig familj som innehavar en syster till mig med hennes man och deras fagra son. Det ska bli en spännande men riklig upplevelse, och jag hoppas då få stöta på ett flertal björnar som jag senare kan vinka adjö till. Jag längtar även till att på min resa få träffa en gammalk god vän till mig vid namn Mahlin, som just nu sitter där uppe och längtar så efter att få kramas och kanske bara titta på varandra, för ibland kan även det kännas bra. Men med närmare eftertanke så tror jag minsann att jag överlåter det till mig karl som då är chauffören för denna resa, och vi, ja vi tycker om att bara titta på varandra när det faller oss in.
Sen är det klart att det finns en hel del saker som händer hemma i det lilla Karlskrona under tiden vi försvinner härifrån, men dom får helt enkelt klara sig utan oss. För vi behövs där uppe i mellansverige, vi måste sprida lite kärlek och glädje även där uppe. Och människor som har efterlyst oss, dom kan man inte bara blunda för. ICKE, imorgon då bär det av och det ska bli mycket mys och kärlek. <3


<3


Kommentarer
Postat av: F

Gilla! :)

2010-08-24 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0