Snart va även denna veckan slut :)

Då var det minsann torsdag idag och imorgon är sista dagen på Litorina för mig, sen till hösten hade jag tänkt mig att börja plugga på riktigt, om dom nu tar in mig vill säga. Man får hoppas på det bästa, sen får man bara vänta och se hur det blir och vart det blir.

Denna skoldagen blev för mig ganska kort, och nu befinner jag mig hemma hos Helen. Får se vad vi ska hitta på för bus. Jag känner att jag måste fixa så jag har kläder jag behöver på lördag, då det är kalas för mina systrar med temat "ur filmernas värld". Man vill ju såklart att det ska bli bra dethär, men det kommer det såklart också :)

Ibland kanske det är bättre att bara låta bli att tänka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0