Städastädastäda, varje fredag och varje jul, det tycker jag är kul!

Gud vad fin lägenheten är, verkligen jättefin. Städade från kl 14 till klockan 22 igår, med endast två små 10 minuterspauser. Så nu är lägenheten glänsande fin och nu trivs man mycket bättre här hemma, lite synd dock att vi ska flytta nu då när det är ordning och reda !
Men det blir nog bra det också, får vi hoppas på iallafall.

Idag har jag varit hos tandläkaren och kollat på mina fina tänder, han sa att dom var jättefina och jag hade inte ens tandsten. Då blev jag glad, även fast det för någon sekund kändes som att han ville ta sönder kinderna på mig så som han slet. Men det gick fort iallafall =)

Har även haft en heldag hos Madde idag, försökt få kisarna att bli vänner och legat på spikmatta, försökt titta på film med somnade visst någon runda istället. Även lagat mat och "hjälpt" till med tvätten. Maten blev dock inte så lyckad, korvarna smakade som att dom var 100år gamla. Inte helt okej må jag säga! Men det slank ner, pommesena blev dock mycket bättre.
Tack för denna dagen, även fast du lurade mig ;)


Jag blir tokig av att inte veta, nu har det gått lite lång tid måste jag säga. Jag orkar inte längre att bara duga ibland, blir knäpp av att inte veta någonting, vad är egentligen det egentliga problemet?
Allt eller inget, hört det uttrycket förut?
Nu får det vara nog iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0