Back on track!

Har inte kunnat komma in och skriva här på ett tag för inte haft något internet, och sedan jag skrev sist har det hänt lite saker!

Jag har numer flyttat hem till mamma och pappa i Bränteknuva igen och håller på att få allt iordning, det känns lite annorlunda med tanke på att jag trodde att jag hade bott hemma för sista gången innan jag flyttade för ett år sedan. Men det får gå, får ju bli såhär när man inte har varken pengar, jobb eller skola.
Men det ska nog lösas upp det också får vi hoppas :)

Just nu känner jag faktiskt inte för att skriva mycket mer, mer än att mina känslor är väldigt oense och förvirrade men nu känner jag mig inte tom. . . Bara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0