Vilken helg :)

Hahaha, ja vilken helg detta har varit, men jag kan ju inte klaga!
Även fast jag dock råkade bli lite dull i lördags och tiden gick så jäkla fort även fasst det samtidigt kändes som man var där en hel vecka så var det himla roligt och trevligt. Mycket trevligt folk, iallafall utav det jag minns. Och lille mammsen så arger hon blev för att hon inte tyckte att jag uppförde mig, men det händer väl alla att det kurrar i magen ibland. Ja, Lasse Stefanz dom är bra dom!
Detta får göras om, men dock eftersom det heller inte blev så mycket buggande så kan jag hålla med om att mitt tillstånd kunde vara lite bättre till nästa gång faktiskt. För full för att reda utt att bugga, ne det går ju inte ihop sig. Det försår man ju, speciellt eftersom det är det man åker till Boda för att göra. Ja herregud vilken kvinna jag är!
Dessutom så är jag en mobil fattigare efter i lördags med, och ett stort tack till dom som höll reda på mig medans Karlsson va på sitt håll och drack massa piggelin, tur för henne att jag älskar henne ändå :)

Men jag har iallafall varit inne på arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetslös, eftersom jag mycket riktigt är arbeslös och har ingenting. Inte ett jota alls! Dumt de! Men de ska se till att ordna sig de med. . Jah, för såhär kan jag ju faktiskt inte ha det och såhär kan jag faktiskt inte leva!

Ikväll blir det lugnt och imorgon blir det städastäda och städa i Peters lägenhet =)
Är det någon som vill ha det städat hos sig eller i sin bil så bara hör av er, gör det mot betalning ;D . Någonstans måste jag ju få pengar ifrån (A) .





<3


Kommentarer
Postat av: daniel =)

du får gärna städa hos mig om du vill ;) (A)

2009-11-15 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0