Men det är ju faktiskt lördag!

Ja, jag måste faktiskt erkänna att det inte känns helt okej att bara sitta hemma och glo en lördagkväll när alla andra skrattar och stojar. Visst är det mysigt att umgås med familjen, men dom bor jag ju med hela veckorna så kan ju mysa med dom lite när man vill egentligen. Jag menar inte det att jag vill till stan och supa huvudet av mig, bara att jag vill umgås lite och vara lite social. För det är det jag trots allt är, social, jag är väldigt social av mig faktiskt. Och det är ju ändå på helgen som de felsta andra orkar vara sociala tillbaka eftersom det är då man är ledig från skola eller jobb, åtmindstonde för de flestas del.

Jag hade tyckt det vatt trevligt att umgås lite ikväll, men dock ska ju någon vilja umgås med mig också eller kunna ta hem mig till sig. Haha!

Men någonting får man väl göra med sitt liv och jag tror att jag börjar med att duscha. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0