Det blir nog bra :)

Jani, nu är det lite mycket i mitt liv och ingen ordning på det får jag heller. Fast klart, kanske ska lyfta på asen lite mer istället. För inget gör sig av sig själv faktiskt, det är väl bara till att inse att jag faktiskt blivit lite lat. Men däremot har jag börjar med att röra lite på mig och det är faktiskt ett steg i rätt riktning.
Sen har jag tagit ur mitt hår nu med, känns lite tomt om jag fårt säga det själv och så ser det ut som ett litet trassel. Men det är bara att hoppas på det bästa och att det kommer gå ur, annars får vi se vad vi gör åt det :) .
Pengar är också ett trassligt fenomen, jag som gillar att städa åt andra kanske borde starta en städfirma. Om det är någon som vill ha det städat ställer jag upp mot betalning :D

Nehe, nu ska jag allt ställa mig i duschen och försöka få denhär dagen till någon nytta iaf ! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

bra att du börjar inse att det kostar att leva.

å för att få pengar måste man jobba.

å ta tag i sitt liv.

själv.

2009-11-04 @ 18:16:03
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0