Skolan snart färdig =)

Nu har jag bara två uppgifter kvar denna terminen sen är jag färdig, det känns riktigt skönt :) . Även fast jag ska plugga upp lite i sommar och till hösten, men heldre det än att stressa eller inte få några betyg alls :)
Men det ska bli skönt att ändå få ta studenten nu, men jag förstår det verkligen inte, det är helt ofattbart men det ska bli riktigt roligt :)

Sweden Rock nästa vecka med, synd att man inte hade råd att åka dit. Men hade ändå varit kul att åka dit och kolla läget och hälsa på alla eftersom att väldigt många ska dit :) Men man får se hur det blir, först och främst så ska det finnas någon som är villig att köra i såfall :)

Min lilla Emma har varit hos mig nu från onsdag till söndag och det har varigt så roligt, har saknat henne så himla mycket för vi har ändå känt varandra i 17 år =) . Förhoppningsvis så kommer hon nu snart igen till studenten och detta, och det kommer bli så himla roligt =D . Love ya babe <3

Undra om man ska sova lite nu, är faktiskt lite trött efter allt festande och allt annat som har hänt i mitt liv nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0