Pluggapluggaplugga!

Det enda man har tid med är att plugga, men jag är så trött på allt pluggande efter att bara ha gjort det och tränat med ifs i några veckor nu.. Tiden går för fort ibland, man hinner inte med att tänka men hur ska man då hinna med att plugga? Man får helt enkelt göra sitt bästa och försöka hinna med så gott som möjligt, just nu känns det som att den största pressen ändå ligger på att göra färdigt projektarbetet med tanke på att jag ska ha föroläsning om det nästa vecka. Jag är nådigt nervös men förhoppningsvis så kommer det att gå bra, får skriva ihop resten av arbetet och öva in det lite i mig bara..

Om mina tankar åtmindstonde kunde fastna hos plugget och ingen annanstans som det lätt brukar göra så hade ifs det också underlättat lite..


Livet handlar om kärlek,
kärlek som den är,
inte kärleken som en lek,
men kärleken som finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0