Denna veckan har gått fort!

Denna veckan har gått väldigt fort, men ifs så brukar det väl göra det om man har mycket planerat =)

Hade föreläsning i onsdags och torsdags, så måndagen och tisdagen gick åt att fixa det. Det gick bra faktiskt, iaf torsdagens =)
det var lite rörande, men det var det värt för nu mår jag mycket bättre, och projektarbetet har hjälpt mig att blivka framåt väldigt mycket. Så jag är evigt tacksam till alla som har hjälpt mig med detta. Nu ska jag bara skriva ihop allting för att lämnas in till min handledare =)
Dock har jag massa annat i skolan kvar som ska vara färdigt nästa vecka i skolan :/ Det känns lite drygt, men det finns ju inte så mycket att göra åt det mer än att göra sitt bästa =)

I fredags, igår då så var det mösspåtagning, på med mössorna och fira att man ska ta studenten. Det var helt okej, men blev inte full alls, det var lite drygt faktiskt ^^ . Men det handlar ju inte alltid om det heller faktiskt, lite synd att man inte gick till fridace dock men man fick ju göra det bästa av situationen och vara glad över att studenten snart är här =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0