Varför inte bara lägga ner och ge upp?

Vad är det för mening med att ljuga så mycket hela tiden, och det värsta är när det blir så mycket så att du verkligen tror dig själv.. Egentligen är det bara synd om dig för att du inte förstår bättre, men så kan det även kännas som att det är jag som får lida för dina misstag för vad som än händer och sker så är det ju mitt fel. Kanske inte precis alltid, men ofta! Men nu har jag ju fått bevisat framför mig svart på vitt vem du verkligen är, det va väldigt skönt samtidigt som det gjorde väldigt ont i mig nu när jag ändå trodde att jag faktiskt kunde lita på dig! Men jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om detta, men mina känslor har numer rullat iväg och dom gör det mer och mer desto mer jag får reda på hur du är och hur du går bakom ryggen på mig.. Varför orkar jag ens lägga ner någon energi på att skriva om dig ens, även hur mycket mina färska känslor bara rullar iväg mer och mer så kommer vi alltid ha ett förlutet, minnen och massa kärlek och det är verkligen ingenting som man ser igenom för det kommer stanna hos mig för resten av mitt liv..
Men jag vet inte om jag riktigt vill att du ska följa med minnerna . . .

Vatt på Långö igår och idag och gjort solförsök, igår gick det dock bättre än idag för det blev molnigt så fort vi kom till Långö idag så det va inte så skoj.. Men kan hoppas på bättre väder framöver och gärna när jag är ledig och har någon solkompis =D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0