Jobbjobbjobb =)

Har börjat på Af Clint nu så det känna jättebra att jag har ett jobb nu efter all min oro om jag skulle få något eller inte =) Så nu känns det som att jag jobbar hela tiden, jobbade hela midsommar också så det blev knappt något rikitigt firande för min del, men det blir iaf pengar av det :)

Min hjärna är just totalförvirrad, och just nu vet jag inte vad jag sysslar med. Är det verkligen såhär jag vill leva mitt liv? Svar: Nej, men varför är det så himla svårt att göra någotning åt det?
Och nu har jag verkligen satt mig i skiten själv, det hade varit en helt annan sak om det bara hade varit du och inte jag, men nu är det ju jag också som har gett mig in i det här.... igen...! Varför Sara Johansson, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0