En helg i sin egen sort!

Nu snart så va denna helgen också över och det har faktiskt varit en trevlig helg fastän jag inte varit jättebra .
Fredagen började med jobb, vilket gick bättre än förväntat och tiden gick verkligen jättefort. Sedan blev det hem och vila för att sedan bli väckt av underbara Helen för lite skitsnack och skvaller =) . Sedan bar det av till Donkan för att äta med sambo Linn där jag blev taggad för fest och fick då ett samtal av efterlängtade Maja som följde av till att hon senare kom till mig för att vi skulle gått ut, efter en stund med skvaller om allting och ingenting om våra liv så kom det ytterligare lite folk hem hit och sedan bättrades det på med lite mer folk som kom indroppades så denna kvällen slutade bra även fast den planerade utgången inte blev av. I stället för utgång avslutades kvällen med mjukiskläder och övernattning på bortaplan med fyllehundar ^^ . Haha!
Lördagen vaknade man dock lite sent som vanligt när man sover hos dig ^^ . Men var hemma vid 4-tiden för att göra sig iordning för att åka till Emelie och låna ut våran lägenhet till pappsen och hans gubbgäng för att dem skulle förfesta här hemma :) . Kvällen hos Emelie var helt okej, allt blir vad man gör det till och med lite alkohol i kroppen så fixar sig allt ;P *hihi* . Sedan bev det utgång och massa av dans, vilket var himla trevligt.. Sen hände det lite förvirrande saker som gör mitt liv väldigt speciellt men ändå spännande just nu. Vissa människor som kretsar i mitt liv är ju bara för speciella, men på något vis så gillar jag det ändå även fast det kan vara lite elakhet i leken. Men det är faktiskt inte jag som är elak måste jag få säga, bara lite men det är för att jag inte vill att något ska bli fel och för att jag egentligen bara vill väl och ibland kan vara lite för ärlig. Ärliga Sara här !
Idag blir det nog bara lugnt, så vida jag inte ångrar mig för att gå till Wickan och ta en grogg och firar henne till hennes 19 år =) . Vi får väl helt enkelt bara vänta och se vart denna dagen bär av ^^

Denna helgen har varit en sort för sig, precis så som hela mitt liv är nu, men det är det som gör det väldigt intressant och väldigt roligt att leva det måste jag säga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0