Trött blir jag!

Jag blir så himla trött på denna staden och all dess skitsnack som finns i den, det är precis som att det ligger en förbannelse som ligger här och så fort man kommer hit så blir man en lika stor skit som alla andra idioter som bor här, och det bästa dem vet är just att snacka skitskitskit om allt och alla. Sedan får man höra det av någon annan att den och den och den har snackat om dig och GAAAH vad trött jag blir, skaffa ett liv i stället för att snacka om andra och få andra att må dåligt för en vacker dag kommer det att slå tillbaka på er och om ni har problem med mig så ta det med mig i stället. Eller ser jag så farlig ut så att ni inte vågar göra det, vänskap under så många år, hur känns det att gå din "bästa vän" bakom ryggen och hugga henne med en kniv i hjärtat?

Den som blir mest ledsen över detta får nog bli jag som försöker prata och reda upp det här, samtidigt som jag försöker hålla god min och vara trevlig och genom detta förlorat två av mina bästa vänner som jag inte ens vet varför ? Med tanke på att det inte är någon som pratar med mig, och allt detta känns precis som mellanstadienivå, vilket gör mig ännu mer trött på att..
Varför ska jag få all skit när det är jag som är ärligast, och tydligen endast jag som står för vad jag tycker och tänker. Jag yttrar mig inte ens lite om en människa ifall jag inte står för det jag säger och ofta vet denna människan själv vad jag tycker och alltid behöver man inte yttra sig heller för många gånger är det bäst att knipa och hålla det inom sig, eller skriva ner det bara!!

Tack för denna tiden men om det ska fortsätta såhär så orkar jag faktiskt inte och då får det bli hej hopp, tyvärr.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0