Tankar bara förstör!

GAAH, vad trött jag blir på mig själv, varför ska jag tänka så mycket och vara så nojig? Mest av allt, varför ska jag prata så mycket, det går ju bara åt helvete då.. jag vet ju det. Varför kan det inte bara vara enklare än vad det är? För att livet är inte så och fungerar inte på det viset Sara Johansson, men vad vill du? Vad vill jag egentligen, jag är bara så himla rädd, och bara för att du är så grymt underbar på alla sätt.. Du är riktigt "Sara"! Kan du inte bara ge mig ett samtal, eller plinga på min dörr och fråga om kaffe för att ditt helt plötsligt tog slut? :O Eller säga till mig hur du vill, och hur du tänker.. Har jag gett mig in på något som jag verkligen inte borde, kommer jag bli ståendes med svansen mellan benen bara för att jag låtit dig komma in . . . fastän det bara är lite? Jag vågar inte mer, men jag vill verkligen, ja det är sant, men jag är rädd och mest för att du inte säger något, visst det gör inte jag heller men det är för att jag inte vågar, för att jag vill inte få ett skratt i ansiktet för att jag gjort bort mig för att sedan säga "jag bara skojade", när jag verkligen egentligen inte gjorde det .. Jag vet kanske inte vad jag vill, eller vad jag vågar, men jag vill veta vad du står för att sedan våga eller känna mig dum.

Jag gillar inte dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0