Sova?

Ja, nu borde jag verkligen sova för jag ska upp och jobba vid 7 imorgon.. Men det går verkligen inte för jag blir så trött och besviken på folk och anklagelser.. Det är klart att alla får tror på vad dom vill och jag är inte bättre än någon annan, men jag försöker iaf. Det är bara synd att det ska behöva bli såhär, för dom som känner mig vet att jag verkligen inte är den som är den och alla kan göra sina fel och misstag, jag menar ingen är perfekt och alla har sina brister. Men innan man säger något så kanske man ska ta reda på hela sanningen först, och det är det jag vill göra och därför vill jag inte säga någonting heller för det blir bara fel då. Men jag är tacksam över samtalen jag fick uppklarade idag, och jag hoppas att det som blev sagt där inte blev omvanldlat till något annat helt plötsligt för det orkar jag inte, får då skulle ni sagt det till mig direkt... faktiskt!
Som sagt så är det tråkigt att allt har blivit som det har blivit, men jag står för mina händelser och för det jag uttrycker mig inom och jag har försökt söka upp vissa personer nu för att reda upp detta, så jag är tacksam från er som faktiskt hör av er och väljer att prata om det för det blir inte bättre genom att skita i det. Ni behöver över huvud taget inte ha mer med mig att göra sen, men innan ni väljer eran uppfattning om allting så tycker jag ändå att ni borde prata med mig med för att få helheten i det hela innan man väljer sitt slutgiltliga beslut. Och jag vill ingen illa alls på något sätt och vis för jag vet själv hur det är att bli sårad och ha det svårt, så jag ser inget roande i det över huvud taget.
Ibland kan det vara bättre att skriva ner sina tankar och känslor än att prata om det, för då kan man även skriva på ett sätt som man bara själv förstår, och då kan ingen ens lite säga någonting så vida man inte nämner detaljerat och/eller namn.. Sant!

Just nu lever jag i en förvirrad själ som bara vill ha vissa saker uppklarade för mig, men vissa saker vet jag även inte om jag vågar göra klart för mig.. för jag vet inte om jag blir sårad och om jag orkar med det just nu?

Denna helgen har varigt ganska rolig faktiskt, både tv och min mobil sönder, men nu är bägge fixat . Undra jag om denna lägenheten bringar otur med allt som har hänt här? ^^
Tack till alla er som visar omtanke, och som står för det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0