Myspys med Helen =) <3

Nu är min underbaring här hos mig och myser, men bägge två är himla rastlösa och vill hitta på något att göra? Konstaterar även att det är lite dålig stil av mig att jag inte har tagit mitt förbenade körkort än för det hade varit himla guttans att ha det, för då kunde man åtmindstonde åkt en sväng och glidit lite och det hade inte varit helt fel =) .
Får väl se vart denna kvällen bär av, men antar att vi kommer sitta här som två ugglor och bara glo ögonen ur oss och snacka lite skit som vanligt .. Men det kan vara trevligt det också o ena sidan :) .

I vissa stunder älskar jag mitt liv medans i andra så hatar jag det, men så tänker man ändå efter och kommer fram till att det inte är någon idé med att hata för det slösar bara på massa energi. Faktum är även att det finns alltid någonting positivt i allting, det gäller bara att hitta det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0