Lustikurre?

Varför är man så dum som jag är ibland, varför önskar och hoppas man på att vissa personer kunde varit lika ärliga som en själv är! Varför säger man saker som man ändå inte menar eller ångrar dagen efter? Mest av allt, varför får jag får mig massa saker så att jag lurar mig själv även fasst jag inte vill det?
Jag kände såklart att det inte stod riktigt rätt till, men hur svårt kan det vara att bara öppna käften och berätta hur det ligger till.. Speciellt när du vet vart jag står, tycker det kan vara lite wrongt att "fjäska" om det ändå bara är tomma ord, men jag LOVAR du skulle bli en sjuhelsikes bra skådespelare för spela teater det kan du.. Eller är det bara jag som snurrar till allting. . . Nu igen!

Men jag blir faktiskt lite tosig av allt velande och ovetande, brstämma sig för en sak och sedan stå för den utan att ändra verianten 100 gånger till. Det hade uppskattats stort, så snälla hör av dig när du VET hur du tänker och vart du står!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0