Lilla vännen!

Jag önskar bara att du kunde förstå ditt eget bästa och göra val därefter, för det som händer nu är inte snällt mot någon av oss alls för alla blir drabbade på olika sätt och vis. När du tillochmed visar utåt vad du faktiskt känner så förstår man ju faktiskt att det inte är detta livet du lever nu som du vill leva, och du säger det själv också så snälla gubben .. Tänk om! Jag vet att du inte är den som är den, men du måste även förstå mig också och varför jag är så bakåt med tanke på allt som hänt, och med tanke på hela situationen just nu. Du kanske ska ta en RIKTIG funderare på hur ditt liv ser ut och hur du vill leva ditt liv, för det finns ingen annan än du som gör dina val om hur du lever ditt liv. Tänk på det gubben och ta beslutet sedan därefter, för om jag känner dig så som jag känner dig så vill du inte ha det såhär för man märker på dig att du inte mår bra och jag gillar inte det för jag bryr mig om dig och det har jag alltid gjort. . Det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0