Härlig dag =)

Idag har jag hunnit med lite saker faktiskt, braiga saker =)
Dagen började med frukost och började titta på Benjamin Buttom, men upptäckte även att även denna mobilen (har lite mobilproblem) som jag nu hade fått låna av mamma hade gått sönder den också *suck* . Så det blev att skriva till mamma på face och be henne komma in med en annan mobil, men i stället så åkte vi och hämtade ut en ny på telenor som bara låg där och väntade på mig :) . Så nu får vi se hur länge den håller ;)
Sedan bar det av till skopunket för att inhandla mig lite nya behövliga skor, upptäckte i min nöjdhet av skovalet efteråt att jag dock valt tre vita par. Men det fungerar det också :)
När jag kom hem efter min stund med mamma ute på Amiralen så blev det att titta lite till på Benjamin Button och ladda telefonen för att sedan klä på sig arbetskläderna och traska vidare till jobbet som började vid kvart i fyra och slutade vid nio, det har varit lite att göra idag men då går tiden iaf fort på jobbet. Nu tänkte jag göra mig redo för sängen och kolla klart på Benjamin Button =)

Du undrar vart jag ska just ikväll, men jag antar att du menar hela livet . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0