Godnatt allihopa =)

Nu är det verkligen dags för lilla Sara Johansson att krypa till kojs för hon ska upp tidigt och jobba imorgon efter en hel dag&kväll med jobb ! Men denna dagen har gått nästan lite för fort, nästan som man bara blåste igenom den, men så kan det vara ibland och med andra ord så betyder det även att det har gått bra för mig idag och det är skönt =)

Från det ena till det andra, folk är speciella och dom är duktiga på att förvirra mig så det sjunger om det för just nnu så känns det som att alla förvirrar mig.. Vilket inte är helt okej, det kan vara rooligt om någon gör det ibland för att liva upp stämmningen i mitt liv lite.. Men nu börjar det seriöst bli lite för mycket, hur förvirrad blir man inte av hundratals andra förvirrade människor som på det dessutom förvirrar mig ännu mer - slutsats = för förvirrad!

Just give me a call when you really really know, couse this make me GAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Shue bruden. Du länkade din blogg på snyggast.se till mig, där heter jag Bella08 =)

Kolla in min blogg också, jag skriver också mycket om mitt liv och min vardag. ^^

Jag är gravid med tvillingar :D

Så om du vill checka in det så har jag en massa roliga bilder, och massa text.



Kram

2009-07-28 @ 21:31:04
URL: http://twinmomtobe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0