Julen 2009 :)

Dom senaste månaderna, veckorna, dagarna har för mig varit lite som en dimma, en dimma där man inte vet varken tid eller rum. Inte heller välmående eller välbefinnande.
För vissa kan detta vara jobbigt, för vissa skönt. För mig vet jag faktiskt inte riktigt, det är härligt att få vara lite ledig och ransonera ut sig själv, fundera, tänka, känna.
Men det är även lite långdrygt att bara gå omkring, och pengar kommer ju faktiskt inte av sig själva utan man måste göra sig förtjänt av dom.
Jo, visst kan det vara ledig att vara ledig, men inte att vara arbetslös.

Detta kan dock ha varit något som jag behövde för min egen skull, lite vila och lite tänk. Men nu kan det nog inte bli så mycket mer, utan jag tror jag måste pröva min vingar utför nya äventyr för att komma någon mer stans med mitt tänkande och filosoferande. Annars slutar det bara fel,fel och fel.

Det kommer nu ett 2010, vilket jag hoppas och har gett mig själv ett nyårslöfte att det året ska bli bättre än det som har varit. Och det blir ju vad man gör det till, även om det ibland blir fel.
Behövs fel för att se rätt ur rätt synvinkel.



Nu sitter jag i Mora hos största storasyster Fia och hennes nya lilla familj, alldeles mysigt har vi det.
Har firat julen här uppe med mamma och pappa, med jultomte, klappar och julemat.
Barn, familjer och massa massa kärlek.

Imorgon bär det av hemåt Karlskrona igen, men har åtmindstonde fått se en liten del av Mora. Men det blir väl fler resor hoppas jag på :)

Saknar min kära Sofie Karlsson, men imorgon kan vi leka igen :) <3

Hoppas alla har haft en GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0