Idiot.

Vad är detta för stil liksom, vad ska detta betyda?
Varför är ni alla likadana, finns det inte ett enda undantag och varför ska jag bli sånhär varje gång det händer?
Varför går jag på allt, varför är jag så lättlurad?
Försäkrar mig själv om och om igen, först om att inte gå på det, sen att inte förlita mig, och sen att inte bli lurad. Men det slutar likadant varje jäklans gång, så sitter man här frustrerad som jag vet inte vad och snart kommer tårarna. . Dom onödiga nödvändiga tårarna, denna gången var det sjukt, och hur kunde det bli såhär? Hur kunde jag bli såhär, varför litar jag på folk, varför litar jag på såna med snopp, när jag vet att dom är likadana innerst inne allihop. Varför blir jag ens frustrerad, varför orkar jag bry mig.
Du visste att du hade mig runt lillfingret, och att jag har känt att det vatt konstigt nu, men du säger nejdå. Ändå jagar du vidare, nej jag ska inte bry mig. . .
men jag gör det ändå!

Kommentarer
Postat av: Anders

Du ska inte lita på oss. Vi är inte bra.



Det finns inga bra killar - det finns bara dåliga killar och mycket dåliga killar. Så enkelt är det. Alla killar som påstår sig vara bra ljuger. Eller så är de för töntiga och tråkiga för att vara något att ha ändå.

2010-01-03 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0