Fredag idag!

Idag var det alltså fredag och veckan börjar åter igen samlas till sitt slut, tycker dessa veckorna bara går och går men ingen nytta får man utav det. För denna dagen finns det planer, men som sagt, det brukar ju aldrig bli vad man tänkt sig så vi får väl se :)

Ibland kan jag undra ifall det någon gång kommer vara lungt på den psykologiska sidan av kroppen, för just nu känns det bara som att sak på sak händer och lägger sig på lager utan att varken jag eller någon annan rycker i trådarna. Visst kan så är det endast en själv som kan dra i sina alldeles egna, men dom som inte tillhör i den gruppen och alltså involverar andra kan ju behöva lite hjälp då med kanske. Men det är klart, kanske bara jag som ser det på det viset och då är det ju faktiskt jag egentligen som får göra något åt det. Med tanke på att det i så fall även är jag som grubblar på det, och grubbla har ju aldrig vatt direkt kul.

Nu passar jag iallafall Néon och väntar på att frugan ska komma hem från jobbet och stiga in i lägenheten, och nu tror jag allt att jag är lite hungrig så en matbit hade ju inte suttit helt fel faktiskt.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0