Bästa vänner är den finaste kärleken som finns <3

Just nu känner jag bara glädje och lycka inom mig, fäller en tår över hur lyckligt lottad jag är.
Att det är just jag som faktiskt fått den fina gåvan att få erfara äkta vänskap, fin vänskap och få ha en alldeles egen bästa vän.
Igenom vårt och torrt, medvind och motvind har vi tatt oss igenom dessa snart 14 år, sida vid sida, ibland synligt men ibland även osynligt. Oavsett om vi skriker att vi hatar varandra så vet vi att vi finns där för varandra i alla lägen, innerst inne. Spelar ingen roll vad det är för väder, vad det är för lägen eller hur det ser ut över huvud taget. För vi finns för varandra ändå.

Folk har frågat många gånger och gör det fortfarande om vi är systrar, och ibland så undrar tillochmed jag.

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Carefejs

Jag älskar dig så mycket så det gör ont ibland. Önskar att det fanns någon större att säga än att jag älskar dig. 4 gånger runt jorden o tillbaka igen. <3

2009-12-18 @ 03:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0