Vänner är ett forum för sig!

Jag förstår inte varför man inte bara kan vara vänner? Vänner är väl bra, eller har jag misstagit mig? Även om det en gång i tiden har funnits mer än vänner på något vis eller kanske mindre än vänner på ett annat så är det väl bara bra om man kan vara vänner. Kanske inte världens bästa vänner, men bara vänner licksom.. Speciellt om man kommer bra överens och har kul med varandra och trivs, det är egentligen då man ska ta vara på sin chans, eller?

Sen tycker jag även att om man tror att man känner en person så väl som man säger att man gör så borde man även kunna prata med denna personen när missuppfattningar eller vad det nu än kan vara kommer upp, för det är det vänner är till för. Speciellt om man tycker sig vara lite bättre vänner än bara vänner. Man ska faktiskt inte gå omkring och tro massa saker när man egentligen inte vet, och om man nu måste göra det så kan man hålla det inom sig, faktiskt.

Sara Johansson undrar starkt på vad hon ska hitta på ikväll eftersom hon inte heller jobbar förrens på torsdag näst. Sitta hemma fungerar absolut inte och så är det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0