Ikväll kommer hon äntligen hem från sitt Magaluff =D

Ikväll kommer min bästaste Helen hem till Sverige och Karlskrona, hoppas att hon är på hugget för lite sailet =) . Dock tror jag verkligen inte att hon är det, men det finns en viss person vid namn Sara Johansson som kommer ringa en viss efterlängtad Helen Andersen ikväll och bara berätta för henne hur mycket jag saknat henne och hur mycket jag älskar henne. Har en vag känsla av att jag kommer tjata på henne om att hon ska komma in och snacka massa skit med mig med, med tanke på den hela dagboksstoryn jag har att berätta för henne ^^ .
Längtarlängtarlängtar efter underbaringen, det som skulle göra så att min jord skulle kunna gå under nu det är ifall hon verkligen inte har tid att träffa mig på hur länge som helst :/ . Men då får hon faktiskt ta sig tid :)

Nehe, nu ska jag göra mig iordning för ännu en kväll med fest och sail och skratt och skoj =)
Skriver mer om helgen en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0