Ibland så måste man bara älska sitt liv, även i motgångar ;)

Helens flyg i lördags vatt föresenat så hon kom inte hem förrens kl.6 på morgonen, så fick bli att jag fick sova hos underbaringen från igår tills idag i stället för att träffa henne ute i lördags. Men det var kanon att ÄNTLIGEN få träffa henne efter all läntan, vi hade himla trevligt med massa prat och mys om allt och ingenting. Var ju tvugna att uppdatera oss om våra liv och allt som har hänt nu på bara en dryg vecka =D
Iaf så var det underbart att få träffa den efterlängtade nu och vi måste träffas snart igen hjärtat <3

Denna helgen har verkligen varigt en helg i sin egen smak, men jag har haft underbart kul måste jag säga. Även fasst det inte blev något sail varken fredag eller lördag, det var lite dåligt av oss faktiskt. Eller vänta lite, i fredags var vi faktiskt nere på sailet och hade grymt roligt. Haha, men däremot blev det inget öltält =( . Men dom stänger ju alldeles för tidigt? :O  . Men öltält blev det iaf för min del onsdagen och torsdagen så jag har varigt där iaf, så helt ute och cyklar är jag faktiskt inte =) . Men åter tillbaka till helgen så hände det massa roliga och tokiga saker med mig och tjejerna, måste göras om för vi har alltid lika kul när vi är ute på våra äventyr och "uppdrag" .

På tal om det så ska vi faktiskt ner till Stummholmen ikväll och ha det lite mysigt med twister, vin och massa prat. Fast det hade nog inte varit helt fel med lite besök till oss :)

"Mahlin - Men jag kan kasta ut Björn så kan vi sitta hemma hos mig och titta på film och mysa?
Sara och Wickan - Mmmm.
Sara och Wickan drömmer sig bort och tänker "eller festa :D"
;) "

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha så jävla roligt ! :D detta måste vi verkligen göra om! :D

2009-08-18 @ 01:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0