Dags för kräftskivorna att ta plats :)

Då var det söndag åter igen och är lite sugen på bio, men man vill ju inte gärna gå själv!

Annars har denna helgen varit himla trevlig och rolig faktiskt =)
Hunnit med att vara på hela två kräftskivor faktiskt, både i fredags och i lördags. Fast den på fredagen var jag inte på så länge det var bara en snabbkoll på läget ungefär, måste även erkänna att lördagen var bättre. Massa lekar, mat och alkohol i alla dess former som även gjorde mig i fin form :)
Hoppas på att min kamera kommer hem snart så att jag kan få se på bilderna som togs igår och hoppas på att det är några bra och roliga, för det är faktiskt det vi vill ha, och pappa är en höjdare på att fixa och dona.
Började lördagens skiva med vimmel och prat med bål, som dock inte var så god för mitt tycke, sen fortsatte deet med lite lekar som var av sin egen sort - lek nr1 gick ut på att man skulle stoppa en femkrona i baken och gå stafett ungefär, lek nr2 gick ut på att man skulle skicka runt en tennisboll till varandra fastklämd mellan hakan och övre bröstkorgen, lek nr3 skulle man smälla ballonger mellan varandras magar, lek nr4 skulle kvinnorna trä genom herrernas byxor vilket jag då hoppade av för det började då kännas lite intimt med gamlingarna då, lek nr5 skulle som som var rädda om frisyren inte vara med på och det gick ut på att man skulle göra någonting med strumpbyxor och mer vet jag inte, det var även den sista leken för denna gången. Sen blev det mat och snapps för att senare dricka lite till och sedan äta kräftisarna, vilket jag inte gjorde för kräftor är inget för mig. Sedan blev det lite sång och lite bugg för att avsluta natten med utgång och bad =)
Tack mor och far för en trevlig och rolig kräftskiva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0