Älskar dig hjärtat <3

Just nu SAKNAR jag min bästaste bästa vän hur mycket som helst, tror aldrig jag har saknat henne såhär mycket någonsin. Jag behöver verkligen dig nu hjärtat, du förstår verkligen inte. Men jag hoppas att när du nu ligger där på stranden med en grogg i handen att du kan fälla en tanke åt mig och att du iaf saknar mig lite grann för jag saknar verkligen dig pärlan. Jag behöver ju ha dig hemma så att jag kan prata med dig om allting som jagg brukar, för det är ju alltid dig jag pratar med om allting, och det är en hel dagbok som jag kommer behöva radda upp för dig när du kommer hem och antagligen känner du likadant, kan jag tänka mig. Så jag hoppas verkligen att du har tid för mig när du kommer hem snäckan, för jag kommer ta mig tid till dig oavsett vad <3 Älskar dig pärlan och jag hoppas verkligen du har det trevligt nu sista dagarna innan du ÄNTLIGEN kommer hem på lördag. Du är saknad baby <3

Kommentarer
Postat av: elin svensson

jag saknar också min bästis men det är bra att bästisar finns hela tiden. för en. och att don aldig lämnar oss för dom finns i vårat hjärta :).. <33

2009-08-14 @ 08:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0